• Klantmanager

    32 -40 uur

OFN – INNOVATIE VOOR ONDERWEG

We hebben zin in de wereld van morgen, waarin producten slimmer zijn, diensten efficiënter en de impact op de wereld lager is. Hier dragen we samen met klanten en partners actief aan bij. We realiseren dit door continu innovatieve en duurzame producten en diensten van hoge kwaliteit te ontwikkelen, of aan ons te verbinden. Dit doen we voor projecten en diensten in de openbare ruimte in Nederland. Dagelijks maken vele duizenden mensen gebruik van onze producten en diensten.

OFN is hard aan het groeien en dit willen we blijven doen. Daarom zijn we opzoek naar iemand die ons team komt versterken in de functie van:

Klantmanager

Sta je te popelen om bij een informele organisatie aan de slag te gaan, waar klanttevredenheid bovenaan staat? Ben je gemaakt om klanten blij te maken door ze een luisterend oor te bieden? En mee te denken in de zoektocht naar oplossingen? Dan zijn wij het bedrijf waar jij naar opzoek bent. Kom werken bij OFN, waar jij de klantenservice bent.

FUNCTIE

De professionele klantenservice staat nog in de kinderschoenen bij OFN. Een mooie uitdaging voor jou om dit verder uit te bouwen. Je hebt een aantal klanten onder jouw hoede en bent dus hét aanspreekpunt. Het ene moment beantwoord je de mail van de ene klant en het volgende moment pak je de telefoon op van een andere klant.

Verder zorg je dat de klanten een tevreden gevoel overhouden aan het contact dat zij met jou hebben gehad. Voor de opvolging van de klantvraag is er onder jouw regie direct contact met jouw collega’s, die voor de concrete oplossing zorgen. Natuurlijk gaat jou dit lukken en deel je jouw succes met het team!

Naast de vele communicatiekanalen heb je te maken met verschillende werkwijzen, procedures en systemen. In deze functie is het daarom belangrijk dat je het leuk vindt om veel te schakelen. Je communiceert de hele dag door, ofwel met klanten, ofwel met jouw collega’s. Wat deze functie zo leuk maakt is:

  • Je bent het aanspreekpunt voor klanten.
  • Je zorgt ervoor dat klanten met een goed gevoel de telefoon ophangen.
  • Je schakelt constant tussen verschillende werkwijze, procedures en systemen.
  • Je communiceert de hele dag door met zowel klanten als collega’s.

DIT BEN JIJ

Je bent communicatief vaardig en je zorgt er altijd voor dat mensen met een positief en tevreden gevoel de telefoon weer ophangen. Je vindt het leuk om het verhaal van de klant te achterhalen, met hen mee te denken en een prettige oplossing te bieden.

Daarnaast herken je je in het volgende:

  • Hbo werk- en denkniveau.
  • Je beschikt over uitstekende communicatie skills en bent klantgericht.
  • Je bent zelfstandig.
  • Je kan goed samenwerken met collega’s op verschillende niveaus.
  • Je vindt het leuk om mee te denken over innovatie binnen de afdeling en de organisatie.
  • Je hebt ervaring met klantcontact.

OFN groeit hard, met name door haar duurzame ambitie. Hieraan bijdragen betekent dat je goed beloond wordt in salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden, passend bij jouw verantwoordelijkheden.

INTERESSE?

Ben jij degene die ons team komt versterken? Mail je motivatie en CV naar info@ofn.nl t.a.v. personeelszaken en wie weet zien we je binnenkort!

Neem contact met ons op