• Werkwijze

    Aandacht voor de opdrachtgever

Sinds enkele jaren is OFN als één bedrijf gevestigd in Geldermalsen, daarmee hebben we alle disciplines onder één dak. Hierdoor zijn de interne communicatielijnen nog korter en is de synergie tussen de afdelingen verbeterd. De mensen van OFN Projecten en OFN Services werken als één team samen en stellen altijd opdrachtgever centraal.
Kwaliteit, meedenken en Klanttevredenheid staan bij OFN centraal. Een project doorloopt altijd een helder proces vanaf de offerte-aanvraag tot en met de oplevering van een project waarin communicatie met de opdrachtgever de belangrijkste rol speelt. Op het gebied van service streven wij ernaar om alle meldingen die wij binnenkrijgen snel en goed af te handelen en daar zo duidelijk mogelijk over te communiceren.

Wij geven onze klanten en opdrachtgevers te allen tijde inzicht in onze prestaties om elke dag het uiterste van onszelf te vragen en onszelf continu te blijven verbeteren.

Klik in de lijst hiernaast om een beeld te krijgen van de belangrijkste pijlers van onze werkwijze.

Wilt u meer informatie, een offerte ontvangen of een (vrijblijvend) adviesgesprek? Neem dan contact op via info@ofn.nl of klik hier voor een afspraak.

Neem contact met ons op